Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Lesson No2 Controlling a circuit from a pushbutton

Άσκηση 2 Έλεγχος κυκλώματος από μπουτόν




1ο Θέμα : Πατώντας ένα μπουτόν να παραμένει συνεχώς ΟΝ ένα LED
int ledPin = 13;
int button = 2;
int buttonState = LOW;
void setup() {
  pinMode(ledPin, OUTPUT);
  pinMode(button, INPUT);
}

void loop() {
buttonState = digitalRead(button);
if (buttonState == HIGH) {
  digitalWrite (ledPin, HIGH);
  }
}

Με βάση το Θέμα 1 να τροποποιηθεί και πατώντας το μπουτόν να ανάβει για να έχει χρονοκαθυστέρηση 4sec (να ανάβει 4 sec και μετά να σβήνει)











Θέμα 2: Να γραφεί πρόγραμμα που όσο πατάς το μπουτόν να ανάβει.

int ledPin = 13;
int button = 2;
int buttonState;

void setup() {
  pinMode(ledPin, OUTPUT);
  pinMode(button, INPUT);
}

void loop() {
buttonState = digitalRead(button);
if (buttonState == HIGH) {
digitalWrite(led,HIGH);
}
else {
digitalWrite(led,LOW);
}
}

Με βάση το προηγούμενο θέμα, να τροποποιηθεί έτσι ώστε να κάνει το αντίθετο αποτέλεσμα: να σβήνουμε το LED όσο πατάμε το μπουτόν













Θέμα 3ο : Να γραφεί πρόγραμμα που να λειτουργεί ως μια πύλη NOT χρησιμοποιώντας την εντολή Not [!]

int buttonPin = 2; // ο αριθμός του pin που θα συνδεθεί το μπουτόν
int ledPin = 13; // ο αριθμός του pin που θα συνδεθεί το κόκκινο LED
int buttonStatus; // η μεταβλητή για την ανάγνωση της αρχικής κατάστασης του μπουτόν

void setup() {
pinMode(ledPin, OUTPUT); // όρισε το pin του LED σαν έξοδο:
pinMode(buttonPin, INPUT); // όρισε το pin του μπουτόν σαν είσοδο:
}

void loop(){
// Διάβασε τη κατάσταση της τιμής του (buttonStatus)
buttonStatus = digitalRead(buttonPin);
// έλεγξε αν η κατάσταση του μπουτόν δεν είναι πατημένο
if (buttonStatus != HIGH) {  // Το LED να ανάψει
digitalWrite(ledPin, HIGH);
}
else { // αλλιώς
digitalWrite(ledPin, LOW); // Το LED να σβήσει
}
}



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου